Google Search

Custom Search

Friday, July 10, 2009

Politeknik Port Dickson



Aku sebagai salah seorang pelajar di Politeknik Port Dickson amat bangga kerana belajar disitu..Pada tahun ni aku masih lagi student sem 4 di poli PD..Biasenyer sem 4 gi wat Latihan Industri (L.I)untuk student yang amik diploma..Kt poli PD aku amik bidang Kejuruteraan Awam, best siot tp susah nk blajor. Ape yang senang eii kt dunia ni..adoiyaiii :(

Teringat lagi bile nk mula2 masuk poli PD dh la mase aku msk semua kwn lame da di sem 5 and aku baru jew sem 1. Sedih siot, klu di ingatkan balik mmg susah nk cari kawan yg sekepala yelah aku ni da la umur 22 tahun and intake pada tahun tu semuanya dlm umur 19 tahun. Apa2 pon aku tabahkan hati untuk study kt sana. Time pendaftaran student baru first mmber aku dapat dak dari Pahang, die tegur aku dlu then die ckp aku ni kepala blh tahan pasal aku cakap yg bukan2 je time borak dgn die.ngalahkan dak 19 tahun perangai aku bile dapat mmber baru..hahahaha..aku ni silentmood jew klu org xreti tegur aku n banyak cakap bile dah kenal sesorang tue..XD huhuhu..biase la manusia..roomate aku dlu dak semban aku panggil die amin 19 tahun lg..nasib die ok..ingat nk buli2 jew die..bile pikir balik xpatut plk aku bt dak2 kecik mcm tu,ko ni da besar la mie..!! gagaga =P..

Apa yang seronoknya kt Poli PD tu,haaa..yang seronoknyer kt poli PD tu bile time quiz,ujian,assgment semua aku tiru tanpa disedar oleh pensyarah aku..hahaha..paling hampeh skali bile semua dak klas aku tau aku paling old school dlm klas diorg, so aku la kene jadi mangsa keadaan jadi wakil klas..mcm orang gila aku kehulu kehilir gi jumpe pensyarah klu dak klas aku wat hal.. siot tul, nk je aku pelempang sekor2..hahaha, tp xsampai ati plk bile tgok muke diorg..

klu korang nk tau dak dlm klas aku de 40 org 31 pompuan 9 jantan t'msk aku..ramai pompuan beb..byk gak yg cun2 n ramai gak yg xcun..wakakaka..mcm2 kerenah aku idup dgn diorg satu klas ada yg ok,poyo,hipokrik,puak semua la ada..Aku anggap diorg mcm adik2 aku sendiri jew xblh lebey2 dee..pelempang sampai nnt..klu korang nk no phon dak pompuan yg cun2 dlm klas aku gi la study kt poli PD..wakakaka..semak kepala aku nnt..Apa2 pon study kt sane mmg best walaupon law kt poli PD mcm law skolah menengah..hahahaha..tata..=)

0 comments: